عملکرد خوب لاجیتک با انتشار گزارش سه‌ماهه‌ی سوم سال مالی ۲۰۱۸

رشد چشمگیر سهام لاجیتک در سال ۲۰۱۸، خبر از روند روبه‌رشد و پیشرفت بی‌وقفه‌ی این شرکت بزرگ در سال‌های آتی می‌دهد.

عملکرد خوب لاجیتک با انتشار گزارش سه‌ماهه‌ی سوم سال مالی ۲۰۱۸

سهام شرکت لاجیتک در گزارش درآمد سه‌ماهه‌ی سوم سال مالی ۲۰۱۸ حدود ۱۱ درصد افزایش داشت. علاوه بر افزایش ارزش سهام باید به رشد میزان فروش محصولات لاجیتک در سال ۲۰۱۷ نسبت به سال پیش اشاره کرد که حدود ۱۸ درصد رشد داشته است.

  

در زمینه گیمینگ Gaming و اسپیکر تلفن همراه که به Speaker Phone معروف است، به ترتیب به میزان ۵۷ و ۳۴ درصد رشد توسط لاجیتک گزارش شده است. علاوه بر این، فروش تجهیزات گیمینگ ASTRO نسبت به تمام فروش فصل اول افزایش یافته و چهار درصد از میزان کل فروش فصل سوم را به خود اختصاص داده است.

جدیترین محصولات لاجیتک در سال ۲۰۱۷

اسپیکر بلوتوث آلتیمیت ایرز با عنوان BLAST و MEGABLAST را باید از جمله‌ی محصولات جدید لاجیتک خواند که با هدف افزایش تنوع در اسپیکرهای قابل حمل (Portable) لاجیتک تولید شدند. از توانایی این محصولات می‌توان به قابلیت کنترل از طریق ALEXA VOICE و اتصال از طریق وای‌فای و بلوتوث اشاره کرد. این محصولات مانند نسخه‌های مشابه خود یعنی MEGABOOM و BOOM 2 ضد آب و ضد ضربه و دارای طول عمر زیاد باطری هستند.

محصول بعدی هندزفری و ایرفون JAYBIRD RUN است. این هدست به‌صورت انحصاری برای ورزشکاران ساخته شده است. این محصول ضد عرق، ضد آب و دارای چهار ساعت طول عمر باطری است. RUN با پاور بانک همراه خود در مجموع می‌تواند ۸ ساعت شارژ داشته باشد.

در بخش گیمینگ و کیبورد نیز می‌توان به کیبورد کرفت و هدست ASTRO A20 که برای سیستم‌های مختلف PS4 ،PC و XBOX طراحی شده‌اند اشاره کرد. در زمینه ماوس و اشاره‌گرها نیز می‌توان به ماوس لاجیتک MX ERGO اشاره کرد که از نوع ماوس‌های ترک بال Trackball است.

در نهایت فروش خالص لاجیتک معادل ۸۱۲ میلیون دلار بود که بیشترین میزان فروش یک فصل در تاریخ لاجیتک است.

از آمارهای دیگر می‌توان به افزایش فروش تا میزان ۲۵% محصولات VC و ۳۴% اسپیکر تلفن همراه  Speaker Phone P710E اشاره کرد.

 لاجیتک در شماری از کشور‌ها عملکرد بسیار خوبی ارائه کرده است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش فروش ۳۰ درصدی در بازار آمریکا
  • افزایش فروش دو درصدی در بازار‌های اروپا، خاورمیانه و آفریقا
  • افزایش فروش ۲۳ درصدی در آسیا و اقیانوسیه

 در پایان می‌توان گفت که روند روبه‌رشد لاجیتک نشان از کیفیت محصولات و رضایت مشتریان در نقاط مختلف دنیا دارد. کسب این رضایت نیز بی‌شک بدون در نظر گرفتن معیارهایی مانند کیفیت نهایی تولید، قیمت مناسب و متناسب با کیفیت کالا و رفع نیاز مشتریان میسر نخواهد بود. اسپیرو به‌عنوان نماینده انحصاری خانواده محصولات لاجیتک در ایران، مفتخر به عرضه این برند به ایرانیان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.