سرنوشت خودروهای برقی بیامو i3 و کوپه i8 از خانواده الکتریکی i، در هالهای از ابهام قرار دارد و گزارشها نشان میدهند که توقف تولید آنها محتمل است.
ماه گذشته، بیامو تأیید کرد که عضو سوم خانواده خودروهای الکتریکی بیامو سری i برای ورود به بازار جهانی آماده میشود. در حقیقت تا زمانی که خودروی برقی آینکست (iNext) بتواند وارد خط تولید بیامو شود، برای جایگزینی مدلهای الکتریکی از مدل i4 استفاده خواهد شد که قرار است تا سال ۲۰۲۰ روانه بازار شود. بیامو i4 طی این مدت، احتمالا تنها خودروی الکتریکی در سبد غول خودروسازی باواریا خواهد بود. گزارش جدیدی نشان میدهد که خودروهای بیامو i3 و کوپه بیامو i8 ممکن است پس از نسلهای فعلی خود، تولید نشوند.
با ورود پردازندههای ۶ هستهای Core i9 اینتل به لپتاپها، شاهد افزایش توان قابل توجهی در این محصولات خواهیم بود.
زمانی که اینتل از سری جدید پردازندههای Core i9 برای رقابت با سری تردریپر AMD رونمایی کرد، کموبیش تمامی کارشناسان استفاده از این پردازندهها در لپتاپها را نیز پیشبینی میکردند. امروز اینتل قدرتمندترین پردازندهی لپتاپ را برای نمونههای مخصوص بازی و گیمینگ بهصورت رسمی معرفی کرد.
بر اساس گزارش دبیر شورای عالی فضای مجازی، رئیس جمهور دستور داده است از انحصار پیامرسانهای خارجی و بهویژه تلگرام جلوگیری شود.
به گفتهی ابوالحسن فیروز آبادی، تمرکز دولت در سال ۹۷ بر ساماندهی فضای مجازی طبق سند الزامات شبکه ملی اطلاعات است و بر اساس این سند، مدیریت، امنیت، اقتصاد فضای مجازی را باید ملی کرد.
بلومبرگ در گزارشی اعلام کرد که اپل در نظر دارد از سال ۲۰۲۰، تراشههای اختصاصی خود را در رایانههای مک جایگزین پردازندههای اینتل کند.
اپل در نظر دارد از سال ۲۰۲۰ استفاده از تراشههای اختصاصی خود را در رایانههای مک در دستور کار قرار دهد و به این ترتیب دیگر از پردازندههای اینتل استفاده نکند. بلومبرگ با انتشار گزارشی برگرفته از اطلاعات منابع نزدیک، این موضوع را مطرح کرده است.
بیامو قصد دارد برای آمادهسازی زیرساختهای کشور چین جهت افزایش تولید و استفاده از خودروهای الکتریکی، بیش از ۸۰ هزار ایستگاه شارژ در شهرهای مختلف نصب کند.
هر خودروسازی در دنیا آرزو دارد سهم بیشتری از بازار خودروی الکتریکی در چین داشته باشد. از آن جایی که این بخش در حال رشد و رونق روزافزون است، شرکت مطرحی مانند بیامو به دنبال نقشآفرینی در آن خواهد بود. سازنده آلمانی اعلام کرده است که قصد دارد با گسترش فعالیتهای خود در چین، تا بیش از ۸۰ هزار دیرک شارژ را در بیش از ۱۰۰ شهر این کشور نصب کند. بیامو این میخواهد این دیرکها را در زمانی که ناوگان خودروهای الکتریکی جدید طی سالهای آینده به بازار چین میرسد، عرضه کند.